algemene voorwaarden
Ondernemingsgegevens
Svenja Bellefroid
Beautywishes By Svenja
Maastrichtersteenweg 200 bus 8 3500 Hasselt
BTW Nr BE0705852370
1. Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen de Svenja Bellefroid te Hasselt (verder genoemd als nagelstudio) en een cliënt waarop de nagelstudio deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
2. Prijzen
2.1. Indien er een prijsverandering is, dan zal de klant ervan op de hoogte gebracht worden. De meest recente prijslijst is als enige geldig en vervangt automatisch alle voorgaande prijslijsten.
2.2. Beautywishes By Svenja heeft ten allen tijde het recht om haar prijslijst aan te passen. Deze wijzigingen gelden vanaf de datum dat Beautywishes By Svenja dit meedeelt.
3. Bestelling
3.1. Eenmaal een bestelling geplaatst en betaald is, kan deze niet meer geannuleerd worden.
3.2. Indien bepaalde producten tijdelijk of definitief niet meer voorradig zouden zijn, zal Beautywishes By Svenja de Klant hiervan zo snel mogelijk verwittigen. Beautywishes By Svenja kan hiervoor nooit aansprakelijk gesteld worden noch verplicht worden om bepaalde producten opnieuw in productie te nemen.
3.3. Indien Beautywishes By Svenja op verzoek van de Klant bepaalde producten inslaat, zal de Klant verplicht deze moeten aankopen.
4. Betaling
4.1. Alle opgegeven prijzen worden inclusief B.T.W. weergegeven.
4.2. Alle facturen zijn vooraf betaalbaar.
4.3. De Klant wordt pas eigenaar van de producten nadat de verschuldigde sommen volledig betaald zijn.
4.4. De klant gaat akkoord dat Beautywishes By Svenja de bestelling pas opstuurt nadat de klant de betaling heeft voldaan.
4.5. De klant gaat akkoord dat Beautywishes By Svenja de klant mailt indien er een openstaand saldo is.
5. Verzend termijnen
5.1. Wij doen ons best om de bestelling binnen 1 werkdag te verzenden zodat dit binnen 2 werkdagen bij de klant aankomt. Hou rekening met actieperiodes en vakantie/feestdagen, in dat geval kunnen de levertijden afwijken.
6. persoonsgegevens & privacy
De cliënt voorziet de nagelstudio vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de nagelstudio aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. De nagelstudio neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem en op een klantenkaart. De nagelstudio behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. De nagelstudio zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
7. Aansprakelijkheid
De nagelstudio en medewerker zijn niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de nagelstudio is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
Nagelstudio en/of een van de medewerkers kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele ongelukken met materieel of persoonlijk letsel die in of rond de nagelstudio plaats vinden.
De nagelstudio en medewerker is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de studio.
Svenja Bellefroid kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele ongelukken met materieel of persoonlijk letsel, ziektes en of aandoeningen die in of rond de nagelstudio/winkel/ opleidingscentrum of de openbare ruimtes in het pand plaats vinden.
8. Klachten
Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking liefst schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van de nagelstudio. De nagelstudio moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal de nagelstudio de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt. Indien de nagelstudio en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator. Svenja Bellefroid geeft geen geld terug voor geleverde diensten.
Maak jouw eigen website met JouwWeb